* تحقق آرزو های شما پس از هشتاد روز *

 

 

* تحقق آرزو های شما پس از هشتاد روز *

 

« ژول گابریل ورن (نویسنده فرانسوی) در سال ۱۹۸۴ میلادی در سریال معروف دور دنیا در هشتاد روز، به همه نشان داد که چگونه می توان با تلاش و پشتکار و بکارگیری خرد و اندیشه به اهداف بزرگ دست یافت. »

 

هر فرد روزانه مبالغ کم و زیادی را برای انجام امور روزانه صرف می کند. با مدیریت دسته ای از این هزینه ها، به طور قابل توجهی در زندگی بهبود حاصل خواهد شد. البته همه چیز بستگی به سطح آگاهی فرد نسبت به راهکارهای کاهش هزینه ها و اتخاذ تصمیمات خردمندانه همه جانبه در لحظه لحظه زندگی دارد.

 

به عنوان مثال، چنانچه در هر فصل به جای مراجعه به سوپر گوشت محل، به بازار بزرگ ماهی مراجعه کنید، سالانه مبلغ قابل توجهی را صرفه جویی کرده اید.

 

یا با انتخاب یک خودرویی که انرژی خود را از نور خورشید تامین می کند، از جهات گوناگون در زندگی صرفه جویی زیادی کرده اید.

 

اجرای طرح بام سبز: بهره برداری از فضای پشت بام ها جهت پرورش گل ها و گیاهانی که خاصیت ضد ویروسی دارند (نظیر بابونه، آویشن، سرخارگل، ختمی، گل همیشه بهار و غیره) در گلدان های پلاستیکی مستطیل شکل یا نصب کندو جهت تولید فرآورده های زنبور عسل (عسل طبیعی، ژل رویال و بره موم) که ضد ویروس های سیستم تنفسی هستند یا برگزاری جلسات در فضای باز و با رعایت فاصله مطمئنه که منجر به کاهش احتمال ابتلا به ویروس ها می شود.

 

و صد ها تکنیک هوشمندانه دیگر که به کاهش هزینه های سالانه هر خانواده کمک می کنند.

 

انتخاب سبک زندگی سبز به کاهش بیماری های رایج امروزی و سپس کاهش هزینه های درمانی منجر خواهد شد. در نهایت می توان از محل همین صرفه جویی ها، به نوآوری هایی دست یافت که موجب به روزرسانی زندگی انسان می شوند.

 

از جمله این نوآوری ها، به دستگاه بندانداز اتوماتیک دائمی سنس-هیر (مدل سوئیس-هانی-بی: نسل سوم دستگاه های موکن اتوماتیک) می توان اشاره کرد. به کمک این نوآوری کره ای بادوام، دیگر با موهای زائد و ناخواسته خود خداحافظی کنید و برای همیشه پوستی صاف و جذاب داشته باشید. با بکارگیری این نوآوری دیگر مجبور نیستید به مکان های عمومی بروید و دچار بیماری های ویروسی شوید. ضمنا در هزینه هایی نظیر هزینه اپیلاسیون و هزینه لیزر موهای زائد، هزینه درمان بیماری های ویروسی و سایر هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

 

زیبایی سرمایه است و باید به آن افزود! البته، شما شایسته بهترین ها هستید!

 

«دستگاه بندانداز اتوماتیک سنس-هیر، وسیله ایست مقرون به صرفه ، بادوام و کارآمد برای هر خانواده»

 

https://www.sanshair.com